GUESTION' OF THE DAY

AVEA

Hizmet almadığım aylar,psikolojimin bozulduğu zamanlar ve alacağım olan 30 bin sms'i 180 tl'den düşersek benim AVEA'dan alacağım kaç tl'dir?...
Üye yapılırken sabit 30 tl vaadiyle 2500 sms 500 dakika her yöne. Ve sınırsız internet.İşte burada beyin yıkıyorlar.Sınırsız 2 gb.Sınırsız kelimesini duyunca 2 gb kelimesini duymuyorsunuz bile.Bir ürünün tanıtımında hem sınırsız hem 2 gb diye bir terim olurmu?Bu bizim eski zamanlarda lunparklara gittiğimizde gişelere para öderken  para üstü alma işleminde tırnaklama denilen bir terim vardı,para üstünü sayarak veriyormuş gibi görünüp  ilizyon sanatını kötüye kullanıp parayı kendi tarafına doğru tırtıklamak(TIRNAK ATMAK)derlerdi.İşte bütün operatörler ortak bir zihniyetle vatandaşa ayni işlemi yapmaktaldırlar.Tabiki ben AVEA'dan darbe yedim.İlk fatura 70 tl!yi geçti sonraki aylarda ayni şekilde devam etti.Müşteri hizmetleriyle telefonda defalarca görüştüm,mail yazdım ,mesaj haklarımı hiç kullanamadığımıda söyledim.Bana yazılan söylenilen cümleler aynen şöyle.Faturanıza ilk abone olduğunuz için her ay dokuz tl olmak üzere ilave edilecektir.BİZ sizler yani müşterilerimiz adına DEVLETE iletişim vergisi olarak 125 küsür tl ödeme yapmaktayız ve faturalarınıza her ay 9 tl fark almak şartıyla 1 yıla yaydık.Tamam ben bunu kabul ettim diyelim sabit 30 tl +9 tl bu makul mantıklı bana niye 70-80 60 her ay değişik faturalar geliyor diye sorduğumda  internet paketiniz!de var olduğu için şeçmiş olduğunuz paketin içinde adil kullanım limitini aşmışsınızdır denildi.Kendilerine sordum kardeşim bana sınırsız internet-500 dakika heryöne konuşma-2500 sms her ay sabit 30 tl diye sattığınız pakette  ben limiti nasıl aşarım.Beyfendi sınırsız 2 gb şeçeneğiniz var dediler.Bende kendilerine hem sınırsız hemde 2 gb nasıl oluyor dedim.Bu ne pehriz bu ne lahana turşusu.Sınırsız 2 gb diye bir mantık varmı? Bu tamamen kandırmaca değilmi?Ama beyfendi biz internetinizi kesmiyoruzki sadece hız limitinizi sizin kullanmaktan nefretedeceğiniz limite düşürüyoruzki paketinizin limitini yükseltin biz sizleri biraz daha kazıklıyalım mantığında cevaplar aldım.Kapalı kapılar ardından aynen bunları demek istiyorlardı,ama ben okadar salağım ki: o an anlayamadım.Ne tarafa dönerseniz dönün bir delik GSM'lerden tarafa.
Devletten bir operatör satın alacaksınız, teşpihte hata olmaz bir okyanustan size doğru akarı fazla olan bir su kanalı,nehir adı ne olursa olsun kiralayacaksınız,sonra bu kanallara küçük, küçük küçücük su tesisatları döşeyeceksiniz o boruları kategorilere ayıracaksınız ,bu keriz borusu,bu çok keriz borusu ,buda süper keriz borusu falan gibi isimlerin bize yansıyan adıla anlamayalım diye SıINIRSIZ 2B,SINIRSIZ 4GB,SINIRSIZ falan filan,AİLE BOYU KAZIK PAKETİ,ŞİRKET KAZIK PAKETİ çoğaltabiliriz, yapacaksınız ama herbirinede vanalar koyacaksınız.Limit doldu CARRRT kapat!.. Tamamda benim limitim adil kullanım hakkı fiyaskom dolduda sabit 30 tl'de niye kalmadı ve niye 70-80 tl'leri buldu bunu cevabını veremediler.Yani tırnaklandı bizim paralar.Her ay 2500 sms 2 tane ya kullandım yada kullanamadım mesaj atamıyorum mesaj ayarlarıylada düzeltemedim servislerine gttim ve iletişim merkezleriyle yazıştım malesef sorun düzeltilemedi kimse yardımcı olmadı.1 yılda her ay 2500x12=30 bin sms uçtu gitti.Çok  sinirlendiğim anlarım oldu faturaların yüksek gelişine ve kasıtlı ödemediğim anlarım oldu.Tahmin ediyorum bir yılın en az 3 ayı hiç birşeyden yararlanamadım bu hareketimden dolayı yani vanalar kapatıldı.Beni aramaya başladılar ve her defasında şu anda konuşmamız kayıt altındadır zırvalarından sonra kaydetdinki söyleyeceklerimi o insanları sadece kazıklama projelerine adamış şerefsiz fikir üreticileriniz,proje geliştiricileriniz dinlesin dediğim anlarımda olmuştur.Ve herdefasında aynen bu yazdıklarımı tekrar tekrar kendilerine arz ettim.Ben ayrılmak istiyorum dedim ve sizi şuraya bağlayalım buraya bağlayalım dediler, bağladıkları kişiler biraz daha profesyonel ikna edici kazıkçızadeler  ufak ufak hediyeler vermeye başladılar. Bir dahaki yıl sizi zamdan etkilendirmeyecek bir şeçenek sunalım falan filan. Merak ettim ve kendilerine sordum kapalı olduğum yani vanaların kapalı olduğu zamanlarda 2 tane faturam 7 tl geldi bu nasıl birşey kardeşim benim sabit hattımın paket fiyatı 30tl ben bunuda kabul etmiyorum.Sonunda yine anlayamadığımız bir kazığınız olacakmı?Osıralar muhakkak bana birşeyler anlatmıştır  şu an aklıma gelmiyor.Kısacası herkes görevini yapıyordu.Yalandan birşeyler anlatıyorlardı.
En sonunda dayanamadım ve bir başka operatöre numaramı taşıdım.Herhalde 2 fatura ödemedim.100 küsür tl falandı yine hattım konuşmaya kapalıydı,bu sefer 7 tl değildi ama yine sabit 30+9 tl'yi tutturamamıştım.Saysal diğer şans oyunlarındaki olasılıklardan herhalde daha zordu bu operatörde sabit rakamı yakalayabilmek.
 Şu an alacaklarının peşlerine düştüler,icraya verdiler 180tl olmuş onlara olan borcum.Hizmet almadığım aylar,psikolojimin bozulduğu zamanlar ve alacağım olan 30 bin sms'i 180 tl'den düşersek benim AVEA'dan alacağım kaç tl'dir.

Zafer Keskin
Eski avea numaram:))05075949822

Yorum Gönder

1 Yorumlar

zafer keskin dedi ki…
Yorumlarınızı Bekliyorum..