HİDROJEN BABAYLA SOBET



Zafer Keskin zaferkeskin1961@gmail.com

25 Ağu
Alıcı: veziroglu
DÜŞÜNÜYORUM


         Şu ana kadar araştırmalarım sonucunda çeşitli yöntemlerle hidrojeni bir şekilde suyu oluşturan oksijen moleküllerinden ayrıştırma işlemlerinde birçok yöntem kullanılmış, bu yöntemler maliyetleri yüksek olması hasebiyle geleceğin vazgeçilmez enerjisi olmasına rağmen kullanımı yaygınlaşması hali hazırda petrolün önüne geçememektedir.Bu demek değildirki araştırmalardan vazgeçilecek  ve gelecekte birgün yeni teknolojiler doğrultusunda maliyetinin ucuzlayabilme ihtimalleri göz önüne alındığında ki bu muhakkak olacaktır kesinlikle geleceğin tek ve kesinlikle rakipsiz enerjisidir.Dünyamızı ve geleceğimizi kesinlikle bu enerji kurtaracaktır işte bu yüzden vazgeçilmezdir,dosttur kullanmasını bilene.
      
          Hidrojenin sudan ayrıştırılmasının birbirinden farklı birçok yöntemi olmasına rağmen en ideali ve ucuz yolu bugünki imkanlarımızın dahilinde var olan güneş enerjisinden yararlanılarak elde edilmesi gibi gözüksede araştırmalarımda hala hidrojen üretimi konusuyla ilgili denenmemiş,kullanılmamış şu ana kadar takip edilen bütün yollardan daha avantajlı teknoloji anlamında geliştirilebilinir ve hali hazırda mümkün olan imkanların varlığını farkettim. Hayal kuruyorum,kafamda projeyi canlandırıp şekillendiriyorum,yahu okadar basit birşey ki,bu güne kadar niye denenmemişti bilemiyorum ama şaşırıyorum doğrusu.ALLAH ALLAH,acaba benmi abartıyorum ,yanılıyormuyum?..Olamama ihtimali varmı acaba?EEE  ben elektriği,elektroniği biliyorsam ki, biliyorum ve her şeyi adam gibi yerli yerine otutturursam projemi hayata geçirebilirsem değil su olarak bi arada kalmaları  bu iki dostu  istediğim an birbirlerine darıltır onları bi arada tutmam,istediğimde’de sıkı fıkı dost yaparım...OLAY BU!..Ve bu iş çok ucuz , çok basit...
   
       Araştırmalarım  hedefi bu konuyla ilgili  çalışmaların varolabileceğini bulmak umuduydu, bu vesileyle hidrojen üretimi ile ilgili  internet ortamında ne kadar site ve bilimsel araştırmalarla ilgili yazılar, dökümanlar karşıma çıksada ya aradadığım bilgiye bir şekilde ben ulaşamıyordum yada henüz benim kafamdaki sistem uygulanarak hidrojen üretilebilirliğini kimse düşünmemişti.

       Standart üretimin dışında hiçbir bilgiye ulaşamamıştım.Her seferinde acaba gözümden kaçan birşey varmıdır diyerek yeni bir arayış içine girdiğimde genelde ayni sonuçlar karşıma çıkıyordu.Kafama takılan çok konu vardı fakat bu konuların içinde en öne çıkan ,bu konu üzerine bir ömür harcamış değerli hocam,abim diye hitap ettiğim NEJAT VEZİROĞLU’nun gözünden nasıl kaçmış olabilir?Kaçmış olabilirmi?..

       SORU BU!... Ve ona sormalıyım...dedim.

1. Bana sadece elektronikte, rezonans devresi tabiri ile isimlendirilen bir elektronik devre lazım.
2. Hidrojen ve Oksijen moleküllerinin  frekansını tespit etmem lazım.Her maddenin titreşim kat sayısı     yani karekteristik yapısı,yani frekansı birbirinden farklıdır düşüncesiyle ilk adımımı atmalıyım.
3. Mıknatıs  ayni kutuplarının birbirlerini itmesi mantığından yola çıkarak bu araştırmamda tamamen ters orantılı,ayrı karakteristik yapılarda olan her şeyin frekanslarına müdahale yapıldığında birbirleriyle tutunamayacağı mantığından yola çıkarak deneylerime devam etmeliyim diye düşündüm.

          HANGİ YOLU TAKİP ETMELİYİM VE KİMLERDEN YARARLANMALIYIM  ?


           (( DALLARINDA UZMAN VE MESLEKLERİNE AŞIK ARGECİ RUHA SAHİP ))


1) Yüksek Elektrik Mühendisleri   
2) Elektronik Mühendisleri
3) Fizik Mühendisleri
4) Kimya Mühendisleri
Herşeyden evvel  yıllarını ayni doğrultuda argeye adamış,benim halimi anlayabilecek birilerine ihtiyacım var diye düşündüm.Senin saçmasapan yerlerde ne işin var paraysa para,imkansa imkan,atölyeyse atölye araştır geliştir sana destek olalım diyebilecek birilerine ihtiyacım var diye düşündüm.Şu ana kadar  çoğu projelerimde tahsilim olmamasına rağmen kendi olanaklarımla kendimi yetiştirebilmenin gayretleriyle yıllarım kayboldu.Bir çok projemde gelişmiş devletlerden çok ileri yıllar öncesinde projelerim oldu ben düşündüm fakat onlar yaptılar.
     Yıllarım doğru yer,doğru zaman doğru kişileri aramakla geçti.Beni bir evlat, bir kardeş gibi ailenizin içine alın,kıyınızda köşenizde bi yerlerde ,sizlere ait bi yerlerde çöpçülük yapayım hiç önemli değil.Projelerimi sizlerle paylaşayım çünki sizler bilim adamısınız ben okuyamadım ve hayatımın her bölümünde tahsilsizliğimin darbesini yedim.Asıl mesleğim kuaförlük olmasına rağmen elektrik,elektronik,mekanik,varolan geliştirilebilir her kategoriden motor.Doğal enerji ve doğayı katletmeden üretilebilecek her türlü enerji projeleri ile ilgili argelerim hayatı kovalamaktan benimle ölüp gidecekler.
       İki gün evvel sedat abimin yanındaydım ve beni çok iyi karşıladılar çok mutlu oldular.Dakika bir gol bir deyip kendi hayatımın kesitleriyle onları meşgul etmek  istemedim zaten o niyetlede gitmemiştim.Yıllar öncesi anılarımın bir köşesinde iz bırakan sedat abimi görmeye gitmiştim açıkçası.Geçmişteki ve gelecekteki projelerinizi fabrikaları ve üzerine kurulmasını düşündüğünüz güneş enerjisi ile ilgili düşüncelerinizi anlattı.Şu ana kadar sizler tarafından yapılan çalışmaları içeren kitapçığı ,Değerli yengemin yazdığı (Hidrojen Romantiği) kitabını hediye etti ve Güneş enerjisi ile ilgili proje alanı olan fabrikanızın büyük afişini verdi.Kendisine o zaman bende sizlerle bu alanda çevremi kullanayım çalışayım dedim ve bana olur tabi dedi.Fotoğraflarınızı ve anılarınızı paylaştı.Saçım uzundu ve bana bozuk attı kes o saçları imajı mimajı geç ,kafan rahatlasın dedi.Babam gibi hissettim ve gidip saçlarımı kestirdim.Eşim şakayla karışık kızdı ben o kadar söyledim de kestirmedin sedat  bey söyleyince nasıl oldu bu iş dedi.Güldüm senin yerin başka.... ama onlar benim için çok özel dedim.
      Fabrikalarınızı, çatısında enerji üretmek düşüncenizin olduğunu ve bu
​doğrultuda projeleriyle gelecek olan yatırımcılarla ön görüşmelerin sonucunda anlaşma sağlanılabilinirse böyle bir imkanlarınızın olduğunu yine sizlerden iyi olmasın bir abime bahsettim.İsmi Engin ŞENOL.
       İnşallah önümüzdeki günlerde görüştürmek istiyorum.Değerli abim işte böyle.Saygılarımla ellerinizden öpüyorum çalışmalarınızda başarılarınızın daim olmasını yüce Rabbimden diliyorum.Yengeme saygılar sevgiler ufaklığı gözlerinden öpüyorum.Sağlık ve esenlikle kalın.


          
Mucit kardeşin
Zafer KESKİN

Zafer Keskin zaferkeskin1961@gmail.com

25 Ağu
Alıcı: veziroglu
NOT:
Önümüzdeki günlerde Hidrojen yakıt tasarruf cihazı ile ilgili materyal ve özellikleri ile ilgili detaylar için tekrar yazacağım abi görüşmek üzere

<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

''  MESAJIMDA YANLIŞ BİRŞEYLERMİ YAZDIM DİYE DÜŞÜNDÜM DURDUM.
ENSON BAYRAM YAZIŞMAMIZDAN Bİ ÖNCEKİ MESAJIMDA GERÇEKTEN DUYGULARIMI SAMİMİ BİR ŞEKİLDE ANLATMAMIN ANLARSA BENİ NEJAT ABİ ANLARIN GAYRETİNDEYDİM HERHALDE NEJAT ABİ BENİ YANLIŞ ALGILADI,YADA BEN KENDİMİ TAM İFADE EDEMEMİŞ OLMALIYIM DİYE DÜŞÜNDÜM. KENDİSİNE YAZDIKLARIMDAN YOLA ÇIKARAK PARA PEŞİNDE MENFAATPEREST BİRİ OLARAK ALGILADIKİ BU MESAJIMA  CEVAP VERMEDİ DÜŞÜNDÜM,HERHANGİ BİR KİŞİYİ ZAN ALTINDA BIRAKMAM İSTEMEM AMA,KENDİSİNE ULAŞMADI,ULAŞTIRILMADI ,ONUN ADINA MESAJLARI OKUYAN KONTROL EDEN VE ONA HABER VERMEDEN SİLİP ATAN BİRİ VAR DİYE DÜŞÜNMEK İSTEDİM,DÜŞÜNDÜM ,
BENİM TANIDIĞIM NEJAT ABİ MESAJIMI CEVAPLARDI UMUDUYLA BEKLEDİM.AMA BEKLEDİĞİM OLMADI...'' HERHALDE ÇOK MEŞGULDÜR.KOLAY GELSİN NEJAT BABA.''KOLAY DEĞİL NEJAT VEZİROĞLU OLMAK.''

Yorum Gönder

0 Yorumlar