TRAFİK KAZALARINA SON


SAHİBİNİ SEVEN ARAÇ (TRAFİK KAZALARINA SON )

Hız limitini aşan ,kuralları çiğneyen,ışık ihlali yapan gereksiz korna çalan araç sahibini emniyete ihbar eden kısacası sürücüsünü seven ,ÇEVRESİNİ SEVEN,onun ve çevredekilerin başlarına bir şey gelmesini engelleyen sensör tarzı sistemlerle donatılmış araç.Bu kurallardan herhangi biri ihlal edildiği zaman otamatik olarak 155 i arıyor ve anında sürücüsüne kaç kural ihlali yaptıysa ceza makbuzunu kesen ve birer  örneğinide emniyete ve maliyeye faxlayan bir sistem.

Elektronik hız ölçen cihazlar,yada kural ihlalini algılayan cihazlar  uzun yada yakın yollarda belirli mesafelere yerleştirilen diğer  elektronik algılayıcı cihazlarla karşılıklı haberleşmesi sonucunda işleyecektir.  Yolalara yerleştirilen  ayni güzergahtaki iki cihazın arasınaki mesafeyi  ve o güzergahta seyreden arabanın o mesafeyi nekadar zaman zarfında  alığını hesaplayarak kural ihlali yapıp yapmadığını hesaplayacaktır.Kısacası radarın sadece belirlenmiş alanlarda değil, her alandaki kontrol mantığı ile çalışacaktır.Bu bölgelere herhangi bir kişi yada kişilere traik polisi anlamında ihtiyaç olmayacaktır.
Ayni şekilde araç kırmızı ışıkta geçtiğinde de ben kırmızı ışıkta geçtim plakam şu sahibim bu diyerek  merkeze haber verecektir.Tabiki bu arada sahibinide o an ikaz edecek hatta ceza kesecektir.Bu vesile ile bir kişi takip edildiğini bilebile kaç kez kural hatası yapabilir.Eğer sonunda ceza gelecekse.Ve hala ısrarla bu kusuru işliyorsa ilk durduğu yerde kendini kitleyecektir.
Not:Tabiki bir sürü özellikler daha eklenilebilinir;örneğin sınırlardan giren araçlara verilecek geçici takip sistemi ile bu sinyal takip sistemi özelliğinden yararlanılarak şüpheli araçlar sınır girişinden sonra eğer sınırda suistimal yapılmışsa yada gözden kaçırılmış fakat daha sonra nerede olduğunu kameralar yardımıyla ararken cpsr sistemindende yararlanılarak yararlı ve erken yer tespitinde bulunma amaçlıda kullanılabilen bir özellikte kullanılabilinir. Yerli ve milli aracımız
TOGG'a uygulansa tadından yenilmez!...
                                                                                     YARARLARI NELERDİR?

Öncelikle caydırıcılık amaçlı olması itibariyle çok yararlı olabileceğini düşünüyorum.Kazaların bir nebzede olsa önüne geçilebileceğini düşünüyorum.Madem birileri ısrarla kural çiğnemekten hoşlanıyorsa  sonuçlarınada katlanmasının gerekli olduğunu düşünüyorum.Nasıl olsa takip yok,trafik polisi yok onların olmadığı yerlerde benim kurallarım geçerlidir psikolojisinin kendisine fayda vermeyeceğinin hissedilmesini istiyorum.Hem kendisine hemde başkalarına vereceği zararları mümkün oluğunca azaltabilmeyi istiyorum.Tabiki kim istiyor kendi kullanığı araç istiyor.Bu benim istediklerimi.

DEVLETE VE MİLLETE YARARLARI

Madi ve manevi çok yararları olacaktır diye umuyorum.En azından kaza haberlerini ölen insanları ve onların ailelerini konu eden yayın kuruluşlarının yapmış olduğu üzücü haberlerin azalacağını 
umuyorum.

NOT:
gönderen:zafer keskin zaferkeskin1961@gmail.com
alıcı:bakan@ubak.gov.tr
tarih:14 Şubat 2012 12:56
konu:Trafik Kazaları İle İlgili Proje Ve Barkot Park Sistemi
gönderen:gmail.com
ulaştırma bakanı'na yani Bu günki Sayın başbakanımız Binali Yıldırım beye gönderildi.




Yorum Gönder

0 Yorumlar